Rome ......... dag 2

12 augustus 2017 - Rome, Italië

We begonnen de dag vroeg vandaag. Ontbijt halen terwijl de jongens nog lekker sliepen. Bij toeval ontdekt dat Piazza Navona bij ons om de hoek zit. Na het ontbijt op weg naar Baja Bikes. Een fietstour van 3 uur langs alle highlights met onze Groningse gids. Maar omdat alles op een vierkante kilometer zit was het veel stoppen en een slakkentempo. De temperatuur was goed en het windje was lekker. Daarna op ons gemakje teruggelopen en thuis gerelaxed. vroeg eten gemaakt en weer op pad naar Travestere. Zeg maar het Quartaire Latin van Rome. Maar voordat we daar heengingen hebben de jongens nog een lekker ijsje op! Wij snakten naar koffie, maar waar vind je een barretje als je er een nodig hebt. Gelukkig zijn we geslaagd in Travestere. En zoals het hoort opgedronken aan de bar. Scheelt de helft! Op de terugweg weer via Piazza Navone. Gezellig druk en de jongens bleven hangen bij een spuitbus kunstenaar. Maakte schilderijen waar je bij stond. Elke keer als we dachten dat het mislukt was, kwam er iets moois uit. En ja, nu hebben de jongens een schilderij voor op de kamer:-). Morgen kunnen de jongens blijven liggen en staan wij op tijd op om het colosseum, Forum Romanum en Palatijn van binnen te gaan bekijken.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl